Saturday, November 28, 2009

i admit

saya mengaku bahawa pada mulanya susah tapi setelah mendapat 2 3 orang under me

wahhh
hasil mmg menakjubkan

dengan berkat kesabaran dan usaha anda
anda pasti boleh

bukannya menipu tapi anda sendri yang tana cuba

ok baiklah

jika ada yang sudi masuk under saya
saya tawarkan harga diskaun pada anda?
berapa?
HAHAHA
email saya dan mari kita berbincang
dan saya boleh kurangkan harga
mungkin sebab 49.90,dan ramai yang takut ditipu
yelaa,,49.90 tuh duit jugak kn:)

anda para pelajar para remaja,tana ke duit extra2 nieh
mungkin web nie bagik duit komisen kt korunk tadelah smpi 1000 sehari
tapi atleast dalam 400 smggu da cukup untuk bli baju dalam mase sebulan

zara
edhardy
D&G
dan lain2

bawak awek g dinner kt hilton ke:P
ahahha

selepas 4 bulan saya join
saya da boleh guna duit saya sendrik kalo nk hang out:)

betul:))
dan saya da rekemankan pada kawan2
yang tadek myspace or tiada connect dgn dunia siber
pown still leh earn money:)

No comments:

Post a Comment